20 december 2011

Turn off the lights

Tjaaaaa~!
Vad händer?
Själv så har jag lyckats fixa till mig en förkylning dagen innan jag får jullov. Alltid lika kul att vara sjuk på lov. Typ.. feber också.
Men ao, både bra och dåligt att jag fick det idag.
Bra; Det är bara en halv dag i skolan vilket betyder att ja inte behöver missa så mycket.
Dåligt; Jag har ett stort Biologiprov fram till lunch.
Men jag kommer nog sjukskriva mig imorgon i alla fall. Jag pratade med Johanna om det idag och hon sa att jag kan göra provet efter lovet. Fast det blir jobbigt för då är det bara en och en halv vecka till kursprov i biologi. Livet i NBNA är jobbigt. Ba så ni vet ifall ni tänkt söka in där.
Dock så är jag glad för jag åker till Stockholm på måndag, det är inte långt kvar. Huhuuu...
Hoppas bara att min förkylning går över.

Hmm, måste pallra mig in till Mora typ.. torsdag eller fredag och köpa julklappar. Har inte köpt en enda än.
Ja, anyways, jag har en sjöstjärna på sidan av luggen och en Ying&Yang på handleden.
Lycklig_chey_95!

Ren spegel, ah jo, vet...



Jag hann i alla fall vara med i skolan sista hela dagen!
Efter lunch så stack vi till Kullans kök och hade pepparkaksbaktävling!
Våran första tanke var "Vi gör en Dalahäst!" fast sen ångrade vi oss och skulle göra en ren med släde och tomtar.. Den blev lite smått missbildad bara. Fast det syns mer från motsatt vinkel, haha, men den bästa sidan ska väl synas på kort? ;3
Jag stog för ritningen för renen och Erika och Ellinor typ.. gjorde den.
Frida lagade knäck och ja.. Umm, My och Hanna vet jag inte vad dom gjorde xD
Vi vann i alla fall inte :<
Och man mådde ju inte precis bättre av all pepparkaksdeg